Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

sobota, 7 lipca 2012

Na dzień dobry.... :)

Witajcie, na początek kosz stokrotek - jak w tytule....kosz kwiatów. To moje początki z kwiatami z krepiny. A potem były kolejne - róże, kaczeńce, maki... chcę pokazać Wam co robię, gdy moje maluchy kładą się wieczorem spać a ja mam trochę czasu dla siebie(?)....dla moich kwiatów i koszyków.....

4 komentarze:

  1. Witaj Agnieszko w blogowym świecie, Miło będzie tu do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, dziękuję za odwiedziny i zapraszam dalej :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurczę!!! wyglądają jak prawdziwe, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj:) Te stokrotki są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)