Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

sobota, 25 sierpnia 2012

Miłej soboty :)

            Dzisiaj mój wianek z szarotką pojechał w góry do Pani Bożenki. Z niecierpliwością czekam na ocenę :) i zdjęcie jak wygląda tam gdzie ma wisieć. Jak tylko dostanę zdjęcie to natychmiast Wam wkleję. Jeszcze trochę musicie więc poczekać :)


            A dziś jeszcze przede mną przygotowanie prezentu dla mojej przyjaciółki. Koszyczek już zrobiony, jeszcze kwiatuszki i prezent na jutro bedzie gotowy :)

          Wszystkim życzę milej soboty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)