Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Lampiony


Zaczął się Adwent. Wieniec adwentowy już zrobiony teraz przyszła kolej na lampiony na Roraty. Nawet jak byłam mała nigdy nie kupowało się lampionów tylko zawsze były robione.
 Moim dzieciakom też co roku robię lampiony.

Córcia dzielnie pomagała przy robieniu jej lampiona malując obrazki-witrażyki.





W środku są świeczki ledowe, które imitują blask prawdziwej świeczki - wyglądają jakby w środku paliła się prawdziwa świeca

6 komentarzy:

  1. Śliczne i bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają, zwłaszcza po zapaleniu lampek.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Bardzo mi się podobają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuźnio pomysłów! Bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności :) zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne.JAk zwykle masz pomysły i zazdroszczę tego czasu...na przygotowanie swiatecznych ozdób;-)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)