Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

środa, 12 czerwca 2013

:)

Dobry wieczór wszystkim :))

Czas leci bardzo szybko i trochę się u mnie dzieje nowych rzeczy.
Poza tym Zuzię dopadła ospa
i stąd chyba taka przerwa w moim blogowaniu.
Ale parę rzeczy zrobiłam :))

Między innymi mniejsza wersja zielonego kuferka
(przy okazji rozwiązuję zagadkę z poprzedniego posta - kuferek zrobiony był z gazetek reklamowych jednego ze sklepów z artykułami dla dzieci i dlatego poniekąd związany był z Dniem Dziecka) :))


 
A tak prezentują się obydwa



Część zielonych patyczków połączyłam z różowymi
i powstała filiżanka pełna róż :))


I w końcu znów kawowy koszyczek - jeszcze pachnący :))




Postaram się już nie robić tak długich przerw w blogowaniu,
bo kolejne prace mam już w przygotowaniu :))
(ale mi się zrymowało) :))

Dobrej nocki :)

16 komentarzy:

  1. como pintaste la cesta con el café? te quedo divina ,la cajita verde también esta muy bella felicitaciones ,Saludos desde Argentina .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaparzam mocną kawę i nią maluję koszyczki :)) kolor jest super i na dodatek pięknie pachną :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. wszystkie śliczne ale kawowy najładniejszy, aż nabrałam ochoty by zrobić sobie podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kawe nie zależnie od pory dnia i nocy:)
    Piękne rzeczy tworzysz, oglądam i podziwiam:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle piękne prace.Mam nadzieję, że ospa z przedszkola nie dopadnie moich chłopców, bo niebawem urlop i wakacje;-)))pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu piękne prace.:) Ta różyczka na wieczku to jest strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wychodzą Ci te wiklinowe prace:) Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace tylko podziwiać, takie ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne koszyczki pleciesz :) A filiżanka jak dla mnie to mistrzostwo :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Przez moment pomyslałam Aga ,że już komentarz pisałam do tego koszyka zielonego.A tu niespodzianka ,drugi jest .Ta filiżanka ślicznie wygląda,a miska bardzo mi się podoba i do tego jaka przydatna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne koszyczki uplotłaś. Filiżanka bardzo efektowna! Fajnie wygląda w dwóch kolorach.
    Kawowy koszyczek jak dla mnie mistrzostwo! Może i będę dziwna, ale lubię proste formy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prace są śliczne,filiżanka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wszystkie koszyczki, a ten kawowy jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za kwiatkami z bibuły nie przepadam ale za to jestem fanka takich koszyczków.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)