Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Kuferek-kredka z papierowej wikliny


Witajcie :)

Dziś już nieco chłodniej i można odpocząć od upału :)

Bardzo mi miło, że podobały się Wam moje ostatnie prace
i dziękuję za wszystkie komentarze :)

Jako, że koniec roku szkolnego już całkiem blisko
chodziło mi po głowie aby zrobić
jakiś koszyczek, kuferek
dla ucznia kończącego szkołę.

I tak powstał kuferek - kredka
do którego można zapakować np. słodycze.



Kuferek jest zamykany, więc nic z niego nie wypadnie :))

Może być również prezentem na rozpoczęcie roku szkolnego
i wtedy w środku mogą się znaleźć 
kredki, gumki, pisaki
i inne rzeczy potrzebne uczniowi.
Kredka ma 40 cm wysokości (lub długości jak kto woli :)) )
i około 9 cm średnicy

Miłego dnia :))

12 komentarzy:

  1. rewelacyjny pomysł :) i kolorek jaki wesolutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :) Każdy szkolniak byłby z takiego prezenciku zadowolony. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że to fajny pomysł na prezent dla każdego ucznia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Może osłodzę początek roku szkolnego mojemu uczniowi taką kredką!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomyslowe :) Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W zdolnej głowie rodzą się takie "fajowskie" pomysły!!!! A do tego jeszcze wykonane własnymi łapkami!!! Oj! Zdolny człowiek z Ciebie Agnieszko:-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga pomysł bardzo trafiony a i kolor śliczny i wesoły,nie tylko do szkół ale i przedszkoli również :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kredka bezbłędna:)
    Agnieszko nie wiem czy się bawisz, ale mam dla Ciebie nagrodę na moim blogu, także zapraszam po odbiór, na dodatek przywędrowała do mnie z Meksyku, ale była łatwa do przetłumaczenia, więc pomyślałam że będzie fajnie puścić ją w polski obieg. Mam nadzieję że się połapiesz, bo sporo naskrobałam, ale wszystko co po polskiemu:) jest na czarno. Pozdrawiam i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)) Ewelinka czy możesz rozszyfrować napis na banerku?

      Usuń
  9. Super pomysł :).

    Na pewno będzie dobrze wykorzystana :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł bombowy:) I efekt rewelacyjny!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)