Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

wtorek, 18 czerwca 2013

Romantycznie...(?)


Dobry wieczór :)

Oj wkręciłam się w rożki z kwiatami, kolejny już schnie :))

A dzisiaj trochę też w podobnym klimacie
bo i zdjęcia jakoś takie podobne :))

Na początek koszyczek z różami



który znalazł sobie nową właścicielkę na niedzielnym festynie, 
o którym opowiem Wam następnym razem :)

Drugą rzeczą, którą Wam dziś pokażę
jest kuferek.
Dostałam kiedyś koronkę od Asi i wiedziałam,
że najbardziej będzie mi pasowała
do takiego koszyczka



Koniecznie muszę poszukać jeszcze takiej koronki
bo mam na nią jeszcze kilka pomysłów :))

Dobrej nocki :))

13 komentarzy:

  1. Jak zwykle piekne prace :) Obie..a tymi rozkami kuszisz, oj kusisz!! :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyk z kwiatami cudny taki delikatny:) Ten drugi koszyczek też bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, kuferek urzekający. Fajnie aranżujesz zdjęcia, naprawdę jest romantycznie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dość, że piękne wyroby, to jeszcze jakie ładne aranżacje!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycam sie Agnieszko Twoimi różami, są niezwykle. Koszyczek z koronką wyszedł taki romantyczny! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie... romantycznie... delikatnie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje rożki są piękne, ale koszyczki w niczym im nie ustępują :) A wykorzystanie koroneczki uważam za super pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. koszyczki są przepiękne, ten z koronką jest wprost fantastyczny :) a co do złotego papieru to jak tylko zlokalizuję sklep dam znac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sznureczki,koroneczki,wstążeczki czy nawet zwykły kwiatek sprawiają ,że te koszyczki nabierają uroku.I tak jest w Twoim przypadku Aga.Super trochę romantyzmu nigdy nie zaszkodzi:)
    Pozdrwionka zostawiam jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosz z różami i koszyczek z koronka są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Υπεροχο μπλογκ μπραβο!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne koszyczki! I kolorki róż cudowne, takie delikatne!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)