Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Rożek z papierowej wikliny


Witajcie!

Dziękuję wszystkim za wizyty na moim blogu i za wszystkie miłe komentarze :)

Tak jak już Wam pisałam trochę prac powstało u mnie
i będę je Wam po kolei pokazywać :))

Dziś pokażę Wam coś, co już "chodziło" za mną od czasu jak tylko zobaczyłam
na blogu Weroniki
Mianowicie rożki z kwiatami
Ciągle brakowało mi na nie czasu, aż wreszcie się udało :)
I jest pierwszy, ale na pewno nie ostatni :))



Miłego dnia :))

P.S. Zuzia już jest zdrowa :))

20 komentarzy:

  1. Aga rożek śliczny i w liliowych kolorkach bardzo mi się podoba.A co ważne zadbałaś o jego ładą prezentację w otoczeniu korali w tym samym kolorze.To ważne jest aby nasze prace na zdjęciach ładnie się prezentowały .A z tymi zdjęciami to wiesz sama jak jest ,raz ok a innym nie można dojśćdo ładu.Miłego dnia bo robi się gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Danusiu :) Sama wiesz ile nieraz trzeba zdjęć zrobić zanim wyjdzie to jedno dobre :))

      Usuń
  2. Piękny, gratuluję rożkowego debiutu! Też się do nich przymierzam po wizycie u Weronki, zachęciłaś mnie do spróbowania:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszedł przepięknie! Uważaj, bo rożki wciągają;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach! w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rożki - ja również o takich marzę i jakoś nie mogę się do nich przybrać:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko zrobiłaś cudny rożek w bajecznych kolorach.Te róże są prześliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają jakby pachniały :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agus, piekny rozek I powiem Ci w sekrecie,ze mnie tez chodza po glowie, tylko z czasem krucho,ale obiecuje sobie ,ze kiedys w koncu zrobie ;-)
    Kolorek roz piekny, taki delikatny,no i musze przyznac,ze pieknie ubralas fotke, te korale do tego rozka podkreslaja charakter Twojej nowej,delikatnej i subtelnej pracy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie!nawet bardzo pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rożki super!!!pomysłowe.
    i wakacje sie zaczną wkrótce i nie udało nam się zobaczyć...

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyszedł, bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeuroczy rożek z różyczkami !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)