Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

niedziela, 1 grudnia 2013

Lampiony adwentowe


Witam znów serdecznie po przerwie :)

Przepraszam, że mało tu piszę ostatnio
ale po pierwsze muszę nakręcić duuużo patyków
a po drugie trochę czasu zajmuje przygotowanie się
do zajęć z papierowej wikliny i bibułkarstwa,
które mam z dzieciakami w szkole.

Do Was jednak zaglądam codziennie :))

A ponieważ zaczął się adwent
to najwyższa już pora na zrobienie 
adwentowych lampionów dla moich dzieciaczków.

Lampiony oczywiście dwa
i oczywiście zrobione z tego co w domu pod ręką :)
Czyli dwa pudełka,
farba akrylowa w kolorze miedzianym,
kalka techniczna
i ozdoby :)
Uchwyt wykonany z papierowej wikliny
usztywnionej drucikami.



Tak właśnie prezentują się gotowe :))

A Wy też już macie gotowe lampiony?

Pozdrawiam serdecznie 
i do miłego zobaczenia na Waszych blogach :))

10 komentarzy:

  1. Jak zwykle śliczności u Ciebie :) Super patent z tą kalką!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj brakowało mi Twoich prac:) Lampiony są bardzo ładne:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne! Będzie pięknie z płonącą świeczką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne lampiony i świetnie je ozdobiłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne :) My mamy kupione lampiony już nam wiele lat służą :0 wiem, ze to nie to, co zrobione samemu, może jak znajdę chwilę czasu to pójdę w Twoje ślady :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne! i zrobione Twoją ręką!Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne, och zainspirowałaś mnie bardzo!Super pomysł!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)