Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

poniedziałek, 28 lipca 2014

Pamiątki na chrzest Paulinki


Witajcie :))

Uff jak gorąco, puff jak gorąco chciałoby się powiedzieć :))
Blogerzy wszyscy chyba gdzieś nad wodą się chłodzą, bo malutko Was oj malutko :))))

My z dzieciakami rano na spacerek, potem zabawy w domu,
a kolejny spacerek popołudniami jak już nie tak bardzo gorąco.

A wczoraj kolejny chrzest :))
Tydzień temu był Filipek,
a tym razem zyskałam córeczkę chrzestną - Paulinkę.

Dla Filipka pamiątki pokazywałam Wam dwa posty temu
a dziś to co przygotowałam dla Paulinki:

oczywiście karteczka


i pudełko na dziecięce pamiątki





Znów wykorzystałam pudełko po butach,
tym razem zimowych żeby było większe :))

Wiem, że skarby i pamiątki już zostały schowane w pudełkach :)

A ja już mam kolejne pomysły
żeby tylko czasu wystarczyło :))

Pozdrawiam wszystkich serdecznie
a tym co na urlopach - miłego wypoczynku  życzę :))

6 komentarzy:

  1. Karteczka piękna i pomysłowe użycie pudelka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie ten hafcik,bo jest taki delikatny i subtelny.
    Karteczka piękna,wzór świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna karteczka i świetny pomysł z pudełkami na pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Agnieszko! Śliczne pamiątki! karteczka wykonana bardzo ciekawą techniką, nie spotkałam się z taką! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko no tak co niektórzy byli na urlopiku:))) Ale nie nad wodą - hi hi hi:)
    Wróciłam i już jestem. Tylko problemy mam z internetem:( i pomału ogarniam swoją nieobecność.
    Paulinka ma zdolną "Mamusię" - zawsze coś wyczaruje pięknego:))) Pamiąteczka jest bardzo ładna:) Widzę, że pudełeczek Ci jeszcze nie zbrakło:)
    Pozdrawiam Kasia
    P.S. Lecę popatrzeć na słoiczek w nowym wydaniu, póki necik mnie słucha:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)