Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

niedziela, 21 września 2014

Torebka z filcu


Witam Was serdecznie :)

Jak zapowiadałam w poprzednim poście
dostałam zamówienie na torebkę z filcu.
Tak więc w piątek przed południem na zakupy po potrzebne materiały
i wieczorem gdy dzieciaki poszły spać
zabrałam się do pracy.
Piątkowy wieczór, sobotni wieczór
i dziś mogłam pokazać - na razie tylko mms-em - gotową torebkę.

Dostałam również zgodę, by pokazać ją na blogu :))
Tak więc zanim jeszcze torebka trafi do właścicielki
możecie ją zobaczyć :))
Torebka jest z grafitowego filcu,
środek dodatkowo wzmocniony cieńszym czarnym filcem,
zapinana na magnes.
Jest na długim pasku.
Wymiary 17x20 cm

Zatem tadam.....





I oczywiście wszystko szyte ręcznie :)

Powiem Wam po cichu, ze w planie mam już następną torebkę :))

Do zobaczenia w kolejnym poście :)

13 komentarzy:

  1. Cudna torebka, uszyta z wielką starannością, dopracowana w każdym calu, a ta taśma jest niesamowita !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna i bardzo bardzo elegancka ;)) Czerń i delikatny wzorek to strzał w 10.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna torebka i ciekawe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna torebka! Ja bym jeszcze ten kwiatek widziała na niej jako ozdobę - też z filcu, rzecz jasna.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna torebka, zawsze mówiłam że masz ręce artysty:)))
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. na wstępie witam cię serdecznie na moim blogu a torebka świetna

    OdpowiedzUsuń
  7. witam cię serdecznie na moim blogu a torebka świetna

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna i modna;-)) Jak przy dzieciakach jeszcze dziergasz nocami?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebkę świetnie się nosi. To jest to czego potrzebowałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)) Polecam się na przyszłość :))

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)