Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

środa, 21 stycznia 2015

Dzień Babci i Dziadka

Witajcie!

Dziś krótko, bo padam...

Chciałam Wam pokazać serduszka
jakie uszyłam moim dzieciakom
dla babci i dziadziusia.


Każde serduszko z pierwszą literą imienia wnusiów -
Zuzi, Krzysia i Michałka :))

A żeby nie było, że się obijam
to pokaże Wam jeszcze spódnicę
jaką uszyłam Zuzi na jej szkolny występ


I jeszcze robiłam Krzysiowi do przedszkola
instrumenty muzyczne
ale nie mam dobrego zdjęcia
więc musicie mi uwierzyć na słowo :))))

I jeszcze mam parę pomysłów tylko doba za krótka :)))

Pozdrawiam wszystkich cieplutko
i do następnego razu :)))

7 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy. Babci i Dziadkowi na pewno jest bardzo miło. Spódnica bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak doba jest zdecydowanie za krótka ...

    Ale fajne serduszka :).

    Spódniczka też super :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko super! Wypoczynku i dłuższej doby życzę:), chyba każdej by to się przydało:)! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy Ty masz czas na to wszystko????? Piszę to oczywiście z podziwem.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)