Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

piątek, 26 czerwca 2015

Zakończenie roku szkolnego


Witajcie cieplutko!

Moje dzieciaki zakończyły rok szkolny!
Był wspaniały występ Krzysia :)
Piękne świadectwo Zuzi pierwszoklasistki i wpis do Złotej Księgi :)
Oczywiście, ze jestem dumna z moich dzieciaczków!! :)

Z okazji zakończenia roku przygotowałam parę prac.
Powstały cztery kosze - niestety na zdjęciu tylko trzy,
bo czwarty wyszedł przed zdjęciem :))



Zapełnione zrobiły się ciut większe i były prezentami od całej klasy:))


A Zuzia dała Paniom bukiety kwiatów





W międzyczasie na zamówienie powstały jeszcze dwie róże




I to chyba na tyle dziś do pokazania :)

Wakacje czas zacząć,
ale nie od robótek ręcznych bo już w przygotowaniu kolejna praca
ale o tym na razie sza.... :))

Pozdrawiam
Agnieszka :)



4 komentarze:

  1. Piękne prace, ta biała róża jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko super prezenty przygotowalś . Pomysł z koszami świetny a i same kosze są genialne, choć własciwie to tace racej są. A bukieciki krepinowe na pewno postaja dłużej niż żywe kwiaty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękne te kosze i jakie bogate. A te bukiety jakie cudne! Ten z czerwonymi różami skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kosze z upominkami i bukiety róż, ale zaniemówiłam na widok tych ostatnich róż, są cudowne. Marzą mi się takie. A z czego robiłaś listki i łodygę?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)