Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

poniedziałek, 27 czerwca 2016

Kwiaty, kwiaty....


Witajcie :)

U mnie nadal kwiaty...

 Kwiaty na koniec roku:



Ale także kolejny bukiet ślubny, tym razem odtwarzany za zdjęcia



Na koniec jeszcze pudełka dla pań na koniec roku



Teraz kolej na papierową wiklinę :)
Już nie mogę się doczekać by znów wyplatać :))

Dobrej nocy :)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam tu zaglądać bo zawsze jestem mile zaskoczona ! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko jeżeli chodzi o kwiaty krepinowe nie masz sobie równych. Są piękne , każdy inny i każdy perfekcyjny. I mają jedna najważniejszą zaletę nigdy nie więdną !!
    Boxy tez wyszły super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczności :) Piękne kwiaty :) Ale jesteś zdolniacha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różyczki są piękne, ale te z płatków najpiękniejsze, jak żywe.
    Pudełeczka bardzo ciekawie zrobione.
    Ale wiązanka ślubna to szał. PIĘKNA!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)