Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

piątek, 7 lutego 2014

KURS na MOTYLE Z PAPIERU


Witajcie serdecznie :)

cieszę się, że spodobały Wam się moje poduchy,
które pokazałam w poprzednim poście :)

Dzisiaj kursik :)


Ponieważ dostałam zapytania jak zrobić
motyle z papieru, które są na moim zdjęciu głównym
odsyłam Was do bloga Sary z Argentyny, 
która w bardzo przejrzysty sposób pokazuje jak je zrobić :)


Miłej zabawy z motylami :)
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Ten motylek jest genialny:) Dzięki i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kosz a motyle naprawdę fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny motylek ! dziękuje za podzielenie się jak go zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam motyle, a mój syn lubi składać origami:)zaraz zobaczę kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Motylek jest świetny i dziękuję za informacje o kursie:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Motylek jest wspaniały i tak prosto się go robi. Dziękuję za informacje o kursiku - bardzo się przydał.Wykonałam kilka motylków, które polecą do Poznania na wspaniałą akcję motylkową dla hospicjum Pallium. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)