Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Świąteczne lampiony dla zapracowanych


Witajcie :)

Dziś chciałam Wam pokazać lampiony,
które można bardzo szybko przygotować
a pięknie ozdobią świąteczne wnętrze.
Do ich zrobienia wykorzystałam słoiczki,
które zostały mi po różnych smakołykach :))
Do tego farba akrylowa i wstążka.
Co na nich namalować?
Co się chce :))
Na górze zawiązać wstążkę
i lampiony gotowe :)

A moje wyglądają tak:


Dobrej nocy :))

4 komentarze:

  1. szybko, prosto, genialnie :D
    po prostu super

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe,i mało przy nich pracy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne lampiony Agnieszko a ja życzę Tobie i twoim bliskim wspaniałych świąt Bożego Narodzenia spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze,
    samych szczęśliwych dni w nadchodzącym roku oraz szampańskiej zabawy sylwestrowej

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)