Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

czwartek, 8 sierpnia 2013

Goździki w drewnianym wazoniku


Witajcie :))

Dziękuję za wszystkie komentarze
pod ostatnim postem z koszyczkiem :))
Kolejny koszyczek już powstaje ,
a dziś pokażę Wam coś co zapowiadałam ostatnio...


Z przygotowanej krepy powstały goździki
(powiem Wam, że bardzo lubię je robić :)
w drewnianym wazoniku...





Do zrobienia tego wazonika
wykorzystałam dwie rolki po szerokiej taśmie klejącej,
tekturę i patyczki po lodach.

Najpierw skleiłam klejem na gorąco rolki ze sobą...


Od spodu przykleiłam odpowiednio dociętą tekturkę...


 I całość okleiłam patyczkami...


Patyczków nie malowałam, pozostawiłam je w stanie surowym.
Na koniec ułożyłam goździki
i efekt końcowy już widzieliście :))


Chciałam Wam powiedzieć, że goździki zrobiła też Tenia
i pokazała je na swoim blogu (klik)
Zaglądnijcie do niej, bo tworzy piękne rzeczy :))
Chętnie zobaczę Wasze goździki, jeśli zrobiłyście - pochwalcie się :)))

Dobrej nocy :))



28 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Zarówno wazonik jak i kwiaty sa piekne:) pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności :-)
    strasznie fajne te goździki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysl i piekne wykonanie, bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękniutkie są Twoje goździki i świetnie wyglądają oplecione tą zieloną trawką.Bardzo fajny pomysł z patyczkowym wazonikiem.Dobrze,że zostawiłaś go w takim surowym stanie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajniutki pomysł na wazonik i śliczne kwiatuszki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, a przy tym nie wymaga kosztów! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i naturalne- tak jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wygląda ten wazonik, jest taki naturalny. Goździki jak prawdziwe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace!I wazonik do kwiatów bardzo pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Me encanta!!!!, las flores están tan bien realizadas que parecen naturales. Me gustó el centro de cartón con los palitos de helado, me gustaria también para guardar lápices.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z tym drewnianym wazonikiem. Pozwolisz, że go wykorzystam.
    Też zrobiłam bukiet goździków i dałam koleżance w prezencie imieninowym, była bardzo zadowolona. W najbliższym czasie wstawię zdjęcie u siebie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    http://kuchniaipasja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bellisimas es una flor que siempre atrae y el florero es muy original hermoso trabajo besitos.

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje goździki są przeurocze. Co prawda ostatnio nie robię krepinowych kwiatów, ale Twoje bukiety to "czyste zaproszenie" by ponownie wrócić do zabawy z krepiną. Niebawem spróbuję skorzystać z kursiku na te cudne goździki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdą jest ,że wszystko co proste to najpiękniejsze- patyczki po lodach....chyba zacznę zbierać wszystko:):):):
    Tyle rzeczy wyrzucamy z których można stworzyć małe arcydzieła
    Pozdrawiam z mojego dziś(nareszcie!!} deszczowego miasta

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytając i oglądając ten post pomyślałam to co moja poprzedniczka:) Ileż rzeczy wyrzucamy z których możemy stworzyć piękne i niepowtarzalne rzeczy. Świetny pomysł z wazonikiem a goździki wyglądają jak żywe:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł z tym wazonikiem,a gożdziki ślicznie w nim wyglądaja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje goździki podziwiam zawsze z zapartym tchem:) A wazonik bardzo pomysłowy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne te goździki! Nigdy nie robiłam żadnych kwiatów, ale oglądając Twoje mam coraz większą ochotę się za to zabrać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie prezentują się w tym wazoniku:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny bukiet!
    A wazon-rewelacyjny!Świetny pomysł!
    Pozdrawiam ciepluchno:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)