Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

sobota, 13 lipca 2013

KURS na GOŹDZIKI Z KREPINY


Witajcie :)

Cieszę się, że spodobały Wam się moje goździki :)
Dziękuję za wszystkie komentarze, które otrzymałam pod ostatnim postem :)

Dziś znów goździki tylko w innym kolorze


Przy okazji przygotowywania tego koszyka 
zrobiłam dla Was kursik jak zrobić goździki z krepiny :)

Potrzebne nam będą:


- krepa
-drucik
-taśma florystyczna
-klej
-nożyczki 

1. Z krepy wycinamy pasek długości ok. 45 cm i szerokości 8 cm


 2. Z jednej strony składamy ok.2.5 - 3 cm


 3. Następnie ten założony brzeg rozciągamy na całej długości raz w jedną...


 4. ....raz w drugą stronę


5. Powstanie nam taka falbanka



6. Następnie przykładamy drucik i zwijamy cały pasek na druciku lekko jeszcze przymarszczając podczas zawijania







 7. związujemy drucikiem i dół obcinamy z czterech stron




 8. Na koniec owijamy taśmą florystyczną lub zieloną krepiną


 9. Goździk gotowy :))


 Kilka takich goździków, nowy kawowy koszyczek i bukiet gotowy :))


Jeśli chcecie zrobić takie cieniowane jak w moim ostatnim poście
to bierzecie białą krepinę i kredkę pastelową
i na całej długości delikatnie malujecie zagięty fragment
dalej wszystko robi się jak pokazane wyżej :)




Miłej pracy z goździkowymi bukietami :))

Pozdrawiam :)



49 komentarzy:

  1. Aga kursik super,co prawda ja też tak robię ,ale ilu na tym może skorzystać co nie znają ,bo to proste a jaki efekt rewelacyjny:)Pozdrawiam ,szkoda tylko ,że deszczowo a nie słonecznie.Dlatego uśmiech przesyłam od ucha do ucha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Danusiu za "uśmiechy od ucha do ucha" :) U nas też deszczowo i tak jakoś jesiennie się zrobiło :) Ale może wróci słonko :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. A ja myślałam że krepina jest pocięta a to tylko odpowiednia falbanka. Kursik się przyda, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kursik bardzo prosty a goździki wychodzą przepiękne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny kursik, dziękuję i pozdrawiam , Ala

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny kursik ,na pewno spróbuję zrobić goździki :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kurs:) Dziękuję za niego i już niebawem skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny kursik. Dziękuję i na pewno skorzystam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś piknie ci dziękuje za kursik,goździki rewelacyjne !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz to już chyba wszystkie kwiaty umiesz zrobić. Goździki pierwsza klasa.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie się prezentują takie kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za kursik, zaraz spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak niewiele pracy ,a efekt jest świetny:)Dziękuję za podpowiedź:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maravillas salen de esas manos gracias por compartir tu técnica bellisimos los claveles, besitos.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kursik! W tak prosty sposób można wyczarować piękne goździki.
    Ciekawiło mnie to cieniowanie przy poprzednich goździkach, ale pomyślałam, że to może taki kolor krepiny, a tu proszę...
    Jak z pomocą kredki można wyczarować niezapomniany efekt. Totalne zaskoczenie :)
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  15. super kursik !!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny kursik jeszcze goździków nie robiłam - dzięki Aguś

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny kursik, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super kursik zrobiłaś :) no i piękne goździczki

    OdpowiedzUsuń
  19. czyżby tak łatwo , jeszcze trzeba mieć zdolne rączki .... dzięki za kurs ... super

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Dzięki za udostępnienie kursu. Ja już go wykorzystałam. Wczoraj zrobiłam u siebie wpis o bibułkowych kwiatach z warsztatów, a dziś uzupełniłam go goździkiem z tego kursu.
      Dziękuję i pozdrawiam.
      http://kuchniaipasja.blox.pl/2013/07/Bibulkowe-wprawki.html

      Usuń
    2. Widziałam goździki, przepiękne :))

      Usuń
  21. Świetny kursik, a efekyt fantastyczny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam!

    Kurs jest super - wszędzie dookoła róże z bibuły, a tu pani pokazuje jak zrobić goździki, do których mam wielki sentyment - miałam je w bukiecie ślubnym.

    Mam natomiast pytanie: Co to są za patyczki, na których umieszcza pani główkę kwiatka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, dziękuję, cieszę się że kursik się podoba :))
      Główkę kwiatka umieszczam na takiej łodyżce do sztucznych kwiatów,
      coś takiego jak te: http://allegro.pl/lodyga-do-kwiatow-drut-zielony-wyborowa-lodyzki-10-i3397663668.html Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Super te kwiaty.Jaka krepine uzyc do tych kwiatow.O jakiej rozciagliwosci lub wadze?

      Usuń
    3. Ja używam zawsze krepy włoskiej grubej

      Usuń
  23. Jak się patrzy na zdjęcia to wydaje się to takie proste:):)
    Musze kiedyś spróbować
    Dziękuję za wizytę u mnie i zostanie:):):
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. This is a great tutorial, thanks so much for sharing! Lovely flowers! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Goździki są cudowne ;) nie sądziłam, że może być coś ładniejszego od krepowych róż ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Są śliczne! Bardzo dziękuję za dokładne wytłumaczenie jak się je robi, też spróbuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny kursik...dziękuję pięknie :D i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. skorzystałam z kursiku na goździki :) dziękuję , opisałam w poście na blogu skąd nauczyłam się tych cudnych goździków :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne goździki, kursik super, na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Goździki są piękne.Natomiast kursik jet super!

    OdpowiedzUsuń
  31. Goździki są piękne. Natomiast kursik jest super! Te piękne kwiaty znalazły swoje miejsce wśród moich kwiatów , które tworzę z krepiny.

    OdpowiedzUsuń
  32. Goździki są przepiękne:) Na pewno kiedyś skorzystam z kursiku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie ci wychodzą goździki, może i ja sie kiedyś skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo dziękuje za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne nie wiedziałam ze to takie proste więc i ja spróbuje dziękuje za super kursik

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialny efekt z kredką! Naprawdę wyglądają jak prawdziwe. Świetny kurs :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)