Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

czwartek, 5 września 2013

Filcowy piórnik...



Witajcie!

... no można kupić, wiem, można...
wybór przeogromny w każdym sklepie...

Byłam, oglądałam...
I obiecałam Zuzi, że jej uszyję piórnik do przedszkola na kredki.

Kolorystykę i dodatki wybrała Zuzia...





Dziękuję że zaglądacie na mojego bloga
i zostawiacie wiele miłych słów :))

Witam również nowych obserwatorów,
mam nadzieję, ze zostaniecie na dłużej :))

Miłego wieczoru :))

17 komentarzy:

  1. bardzo ładny i delikatny! na pewno tylko Zuzia będzie miała taki niepowtarzalny. Moim zdaniem jest o wiele lepszy niż zwykły ze sklepu, wiadomo z czego zrobiony no i według własnego projektu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego na bank nie kupisz, będzie miała swój jedyny niepowtarzalny i to się liczy najbardziej, a do tego jaki śliczny
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny. Prosty i wyjątkowy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze! Podoba mi się! Chciałabym taki na...okulary:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe zadanie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś takich to nie ma w sklepach a Zuzka będzie szczęśliwa ,że nikt takiego nie ma ,tym bardziej że jest śliczniutki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyny w swoim rodzaju! I ta biedroneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny piórnik! i wiadomo, że nikt takiego samego nie będzie miał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ładny :) w żadnym sklepie takiego nie ma !

    OdpowiedzUsuń
  10. Praktyczny i oryginalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny piórniczek :) Osobiście najbardziej właśnie takie lubię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Takiego nie kupi,ślicznie wyszedł,ale radość Zuzi bezcenna dla ciebie Agnieszko

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)