Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

czwartek, 13 października 2016

Na Dzień Nauczyciela...



Witajcie!

Pojawiam się i znikam...
Długo mnie nie było...
Po aniołach na ŚDM dopadło mnie paskudne choróbsko i miałam przerwę w pracach.
A potem posypało się jak z rękawa i brakło czasu na bloga.
Ci, którzy zaglądają do mnie na Facebooka wiedzą, że nie próżnuję :)

Dziś pokażę prace, które powstały na Dzień Nauczyciela.
Dla pań do szkoły zrobiłam dekorowane serwetkami kobiałki wypełnione wrzosem i owocami:
granaty, figi, awokado, kaki, orzechy kokosowe, pigwy, winogrona i innymi




A dla pań do przedszkola bukieciki krepinowych goździków...




Na przegląd moich pozostałych prac zapraszam do następnego posta.


Pozdrawiam
Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)