Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

niedziela, 14 września 2014

Chustecznik 3 i trzy kartki :)


Witajcie :)

Dziękuję bardzo za komentarze pod moim ostatnim postem :)
I dziękuję, że ktoś tu jeszcze zagląda :))

Dzisiaj pokażę Wam kolejny chustecznik, który zrobiłam na prezent.
przyszedł czas na kolejny :)
Oczywiście znów jako baza posłużyło pudełko po dziecięcych butach - 
świetnie się do tego nadają - zwłaszcza że wielkość jest odpowiednia  -
a pudełka są z porządnej tektury.
Dodatki to materiał, koronki i ozdobne tasiemki.



Prezent bardzo się podobał :)

Ale nie myślcie, że tylko chusteczniki robię
i przerabiam po kolei pudełka po butach moich dzieciaków :))
Mam zaczęte kilka prac i gdy już wieczorem siadam by coś zrobić
to chciałabym robić wszystko naraz- 
kwiatki, koszyki, haftować 
ale nie da się tak i trzeba coś wybrać :)
Też tak macie?

Powstały więc ostatnio karteczki wykonane haftem matematycznym


Myślę, że najbliższe wieczory spędzę na dokończeniu zaczętych prac....
Chyba, ze znów mnie wena dopadnie na coś innego :)))))

Dobrej nocki :))

8 komentarzy:

  1. Aga pudełko piękne,fajnie tak przerabiać niepotrzebne kartony i pudła,też tak mam bardzo często.A karteczki haftowane są urocze .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę długich, jesiennych wieczorów......

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę długich, jesiennych wieczorów......

    OdpowiedzUsuń
  4. O mój ulubiny hafcik matematyczny i super chustecznik!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny i pomysłowy chustecznik. Oj bo doba jest za krótka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)