Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

środa, 22 maja 2013

Duże kosze na Pierwszą Komunię


Dzień doberek :))

Coś się pogoda popsuła i słonko schowało...
U Was też?

Obiecałam Wam zdjęcia koszy nad którymi ostatnio pracowałam.
Zostałam poproszona o zrobienie koszy na Pierwszą Komunię
w których dzieci zaniosą chlebki w procesji z darami.
Taki chlebek potem każde dziecko zabierze do domu.

Kosze musiały by więc spore
Pewnie niejedna z Was i większy kosz zrobiła
ale dla mnie to były pierwsze tak duże prace :)

A oto i pierwszy kosz - 
wymiary:
średnica na dole - 31 cm
średnica na górze - 43 cm
wysokość bez uchwytów 21 cm


Drugi kosz - wymiary:
średnica na dole - 37 cm
średnica na górze 41 cm
wysokość bez uchwytów - 20 cm



A tak prezentują się razem:


Chciałam przy okazji jeszcze raz podziękować Ani z bloga Slow design
za skręcenie 2200 patyczków :)))

Miłego dnia :))

23 komentarze:

  1. Oba sa bardzo ladne,delikatne,sliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne koszyczki Agnieszko !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te kosze :)
    U nas też dzieci dostają takie chlebusie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Que maravilla, te han quedado preciosos.
    Bss.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i pokaźne kosze zrobiłaś,dzieciaczki będą miały w czym nieść chlebki,POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne koszyczki na skręcałaś,będą super na komunię

    OdpowiedzUsuń
  8. Hola Agniezkca bellisimos los canastos, realmente un lujo tener una canasta de papel tan delicada y son tan decorativas estas se ven muy frescas me encantan quiero agradecerte mucho tus lindos mensajes y te dejo un gran beso

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kosze, a ich wielkość robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszyczki wspaniałe i podziwiam za wyplatanie tyyyylu patyczków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj cudne..i tyle cierpliwości potrzeba na ich zrobienie;-)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne te kosze Agnieszko. Nie zajmuję się papierową wikliną ale zastanawiałam się kiedyś ile takich patyczków trzeba skręcić na koszyk. To chyba bardzo czasochłonne. Ale efekt niezwykły. Bardzo dziękuję za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te kosze, bardzo eleganckie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne wyszły Ci te koszyczki! Świetny pomysł z wykończeniem tą wstążeczką! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. No i prezentowały się świetnie. Dzięki Aga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tworzysz piekne koszyczki. Zapraszam Cie do mojego blooga: mojeklimatylonia.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałbym kupić taki kosz,potrzebny jest do kościoła na chlebki dla dzieci ,mój tel.508285318 ,adamchudzik@o2.pl,proszę o odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam, ale zamówienia na takie kosze przyjmuję co najmniej z dwumiesięcznym wyprzedzeniem

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)