Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

niedziela, 23 września 2012

Prezent .....

Ostatnio skręcałam rureczki, a dziś pokażę Wam do czego były mi potrzebne. Na prezent.....


Rureczki gotowe...



.... zaczęło się wyplatanie....


...i powstał koszyczek, który ma ok 17 cm  średnicy i 10 cm wysokości ....



A potem wymyśliłam, że zrobię do tego prezentu jeszcze wianek.Ma on ok 12 cm średnicy. Oto on....


Razem prezentują się tak



A tak wygląda po zapakowaniu i dołożeniu małego "co nieco" :))


Bardzo lubię przygotowywać prezenty :))))


6 komentarzy:

  1. Taki prazent każdemu by się spodobał :) piękne plecionki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent.Też lubie przygotowywać sama prezenty...pod warunkiem,że obdarowany też lubi podziwiać takie "robionki".U mnie następny krok..wiklina...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygladaja te kropeczki :D
    Prezent cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam piekne prace zapraszam do mnie po wyróznienie :) http://www.origami-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)