Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

czwartek, 6 września 2012

Kula kwiatowa

       Siedziałam nad nią kilka wieczorów, bo potrzebne było mnóstwo różyczek. Potem brakło mi bordowej krepy, ale na szczęście Ania mi przywiozła i mogłam dorobić resztę. Ale w końcu jest! :) Zrobiona na styropianowej kuli o średnicy 12 cm........... Moja pierwsza kwiatowa kula :)))


9 komentarzy:

  1. świetnie wyszła :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam twoje kwiaty i jestem zauroczona nimi. Czy można się z tobą skontaktować mailowo? Pozdrawiam i zapraszam do mnie, choć to nie ta bajka.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kula jest przepiękna! Podziwiam twój talent.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kula przeszła moje wyobrażenie !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna, ja też niedawno zrobiłam swoją pierwszą kulę:) Niedługo pochwalę się nią na swoim na blogu:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja robilam ostatnio kule kwiatowa ale z filcowych rozyczek. Serdnica kuli mojej to 28cm.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja kóla jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło ;)) Strasznie podoba mi się połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)