Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

piątek, 28 września 2012

Eko - miś....


I znów nie papierowa wiklina :) Tym razem z moją córcią zainteresowałyśmy się ogłoszonym przez przedszkole konkursem rodzinnym pt. "Eko - zakręcona zabawka - zwierzaki z odpadów". Mają to być prace przestrzenne z materiałów odpadowych z maksymalnie wykorzystanymi zakrętkami. 

Wyszło nam 21 zakrętek. Cztery po kawie i reszta z wody mineralnej. Jeszcze klej na gorąco i miś jak malowany :)) Dzieciaki oczywiście przy okazji miały niezłą zabawę z zakrętkami :))

Przedstawiam więc eko-misia





Jeszcze z tyłu.......

i z profilu......
          
  i z bliska..........
                            
Kapelusz oczywiście też z zakrętki :))

Dziś misiaczek powędrował do przedszkola.


8 komentarzy:

  1. Oj jest super!!!A ja własnie zastanawiałam się jaką zabawkę zrobić...hmm...czyli nasze pociechy chodzą do tego samego przedszkola;-)))pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na to wygląda, że mijamy się na korytarzu :))))))) mam nadzieję, że się spotkamy :))

      Usuń
    2. No ja też mam taką nadzieję;-))Jeszcze może się okazać, że nasze pociechy chodza do tej samej grupy;-)))heheheh

      Usuń
  2. Bombowy pomysł! Misio jest rewelacyjny :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaki fajny :) bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wam super misio wyszedł! Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No jak żywy! A może by mu jeszcze zamontować jakiś ekologiczny napęd z odpadów?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)