Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

sobota, 22 listopada 2014

Anioł, nowe kartki i nowa technika


Witajcie serdecznie :)

Oj chyba wychodzę z wprawy, albo wena mnie opuściła :))
Siedzę i zastanawiam się co mam napisać :)

To znaczy wena tak całkiem mnie nie opuściła ale do pisania to chyba tak :)

Parę rzeczy od ostatniego posta zrobiłam, więc chyba tak całkiem źle nie jest.

Przede wszystkim powstało coś (lub ktoś)
o czym już dawno myślałam, ale tak wyszło, że dopiero teraz się za to wzięłam.

Anioł..
Duży anioł
Ma ok.45 cm wysokości.
Zrobiony jest z białych rurek papierowej wikliny.
Do zrobienia serca i aureoli wykorzystałam srebrną bibułę.


Powstały też nowe kartki świąteczne
zrobione haftem matematycznym.



A teraz nowa technika, o której pisałam w tytule.
Miałam dziś okazję uczestniczyć w warsztatach pergamano.
Coś pięknego!

A tutaj moja próba w tej technice wykonana na warsztatach.

Zachwyciłam się tą techniką, więc niewykluczone,
że kiedyś znów coś Wam pokażę jak jeszcze trochę poćwiczę :)))

Pozdrawiam serdecznie
i do następnego razu :)))

Pa, pa :)



12 komentarzy:

  1. Anioł przecudowny Kochana - z miejsca się w nim zakochałam :) A ta nowa technika Twoja pergamanao całkiem ciekawa :) kartki piękne. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołek piękny, karteczki cudowne, ale ta ostatnia w technice pergamo jest zachwycająca. Ja to bym raczej o braku weny nawet nie wspominała, bo zdjęcia pokazują co innego. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace,a ta nowa technika imponująca.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, anioł powalił mnie na kolana, pięknie go zrobiłaś, karteczki też są fajne ale anioł .... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki, piękny Anioł i bardzo ładne początki w nowej technice :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anioł jest prześliczny. Ja zrobiłam ich parę, ale nie są tak cudowne jak Twój.
    Z ilu rurek kręciłaś go?

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszka,
    jak to jest brak weny to tylko pozazdrościć :) Piękny anioł i karteczki również.
    gratulacje:)
    pozdrawiam
    Mag

    OdpowiedzUsuń
  8. Anioł jest cudny :).

    Kartki śliczne, trzymam kciuki za nową technikę :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej jak równiutko skręciłas aniołka, sliczny:) Karteczki też, ćwicz to pergamano, to zrobisz kiedys jakis kursik, tez mam ochotę na tę technikę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anioł jest przepiękny. Czy jest szansa w Krakowie znaleźć warsztaty na których ktoś pokaże jak się robi takiego aniołka? ;) Od kiedy go zobaczyłam nie daje mi to spokoju, bo chcę takiego zrobić ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)