Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

:)

Witam wszystkich przy porannej kawce :)

Ale dziś piękny dzień!
W końcu wyjrzało słońce i aż chce się coś robić :)

Moje koszyczki w stanie surowym póki co  i czeka je jeszcze malowanie :)
Nowe pomysły w głowie,
a w przygotowaniu długo oczekiwany kurs na koszyk-łódkę :)

Bardzo mi miło, że zgłaszacie się do mojego candy :)
Witam przy okazji wszystkich nowych obserwatorów :))

Chciałam Was również serdecznie zaprosić i polecić Wam 
przemiłą Kafe Trelle Morelle.
Jak mówi pani Ala - właścicielka kawiarni:

"Zapraszamy do kawiarni przyjaznej dzieciom,

rodzicom i dziadkom oraz wszystkim innym, którzy lubią miłą, beztroską ,

 radosną atmosferę, przyjemną muzykę i pyszne małe co nieco."


W środy o 10.30 można tam spotkać również nas

Gorąco polecam to miejsce :)

Miłego słonecznego dnia :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)