Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

piątek, 9 stycznia 2015

Kalendarz


Witajcie w Nowym Roku!

A jak nowy rok to i nowy kalendarz :)
Kalendarzy różnych dookoła mnóstwo...
ale można mieć i swój kalendarz
zrobiony swoimi rączkami :))

Firmowy kalendarz - czemu nie - jak ktoś lubi :)
Ale ja postanowiłam ten kalendarz troszkę przerobić.
Wykorzystałam resztki tapety,
opakowanie po jogurcie pomalowane miedzianą farbą,
z którego zrobiłam donice
oraz krepinowe różyczki...

Jak wyszło?
Oceńcie sami... :)





Dobrego Roku wszystkim życzę :)) 

9 komentarzy:

  1. o i trochę pomysłu a kalendarz całkiem inny podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. No prosze jak niewiele potrzeba aby zwykły kalendarz biurowy nabrał uroku . Wyglada świetnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To był świetny pomysł i takież wykonanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie kwiaty;))Pomysł miałas Agnieszko swietny i swietnie go zrealizowalaś.
    Bardzo mi się podoba to,że jest taki skromny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł i wykonanie też super :).

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł - całość wygląda prześlicznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł ;) dostałam podobny kalendarz na ten rok, ale mi się nie podobał, a tu taki prosty sposób na ozdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)