Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

poniedziałek, 4 lutego 2013

Wiosenne kolory


Witajcie :)
Za oknem dziś piękne słońce i czuć już wiosnę :))) Może już niedługo przyjdzie :)
Dlatego też moja najnowsza kompozycja jest w wiosennych kolorach :) 
W czasie porządków znalazłam wiklinowy koszyczek i umieściłam w nim krepinowe róże 



Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu i wszystkie miłe komentarze :)

Wkrótce więcej wiosennych i świątecznych kompozycji :)

Miłego dnia :))



22 komentarze:

  1. Jak zawsze przepiękna kompozycja. Uwielbiam twoje prace. Podziwiam róże wykonane metodą "cukierkową". Mimo iż teoretycznie trudna nie jest moje róże zawsze jakoś pokracznie wyglądają, aż wstyd pokazywać a twoje są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te róże:) podziwiam każdy post z nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale prezentują się te różyczki:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, tak, Aguś, jak najwięcej wiosny nam pokazuj! Ja spoglądam na stokrotki i też się sycę obrazem twoje wiosny.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko cudowny koszyk z przepięknymi różami w moich kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe róże, zamówiłam sobie już krepinę i też będę się uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się tak naoglądam tych pięknych kwiatów,to też mam ochotę spróbować;)Nawet dziś w sklepie szukałam krepiny;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolory, cała kompozycja jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdolna kobita z Ciebie - Wiesz!!! Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne te róże ;) a jakie staranne

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny piekny kosz :-) Slicznosci, :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kompozycja. Też czekam na Wiosne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne może i mi sie kiedyś uda takie zrobić :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej cudne róże :-) Motywują mnie do zabawy z krepiną :) Taka doskonałość to jest coś wspaniałego !
    Zapraszam w odwiedziny na mojego bloga z papierową wikliną i innymi wariactwami :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kompozycja i cudowne, delikatne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje kosze kwiatowe są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo piękny ten fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealne !
    Ja dopiero się uczę i nabieram wprawy :)
    Chciałabym aby kiedyś wyszły mi takie dokładne różyczki jak Twoje !

    Zapraszam na mój blog o rękodziele w każdym rodzaju :)
    www.k-mea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kompozycja z różyczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko ślicznie :) mam już zrobiony koszyk i zakręcone różyczki ale nigdzie nie znalazłam sposobu na umieszczenie różyczek w koszu ????? może jakaś podpowiedź :D z góry dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do koszyczka wkładam gąbkę do układania suchych bukietów i na tej gąbce układam kompozycje. Pozdrawiam.

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)