Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

czwartek, 7 lutego 2013

Kapelusiki, słoneczniki i ....


Witajcie wieczorową porą :)
Cały dzień sypało u nas i nadal sypie...
Tym bardziej ucieszyło mnie zamówienie na kapelusiki  z zakrętek :) Nie było konkretnie powiedziane czy mają być z krepy czy ze wstążki - tylko, że mają być w jasnych kolorach.
Wybrałam wstążkę, bo wydają mi się bardziej eleganckie :)

A tak się prezentują:




Dzisiejsze popołudnie w ogóle minęło mi bardzo "robótkowo " :))
Przyszła koleżanka z synkiem i robiliśmy słoneczniki


A potem uczyłam się robić włóczkowe jaja, które teraz schną pod kaloryferem i czekają na dekorację :)


To chyba tyle na dziś :))

Dobrej nocy :))


19 komentarzy:

  1. Przepiękne kapelusze , a jaja sznurkowe-pewnie też wyjdą super.Tylko koniecznie się pochwal efektem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapelutki są rewelacyjne;)Słoneczniki bombowe,a jak dokończysz jaja,od razu się chwal;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo eleganckie kapelusiki:) Słoneczniki jak żywe:) I właśnie, pochwal się jajami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapelusiki super. No i pochwal się jajeczkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ fajne te kapelusz - czy znajdą jakieś zastosowanie, czy to tylko taka ozdóbka? Ciekawa jestem tych jajek.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa do czego zostaną wykorzystane :))

      Usuń
  6. Uwielbiam słoneczniki,pod każda postacią, a kapelusiki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są Twoje prace :) Powiedz mi jak możesz jak robiłaś pisanki ? masz jakiś sprawdzony sposób? Namaczałaś w kleju czy robiłaś krochmal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, dopiero uczę się je robić :) To moje pierwsze próby i jeśli mogę zdradzić sposób mojej koleżanki, która mnie uczyła to ona miesza krochmal z wikolem w stosunku 5:1 (5 części krochmalu na jedną część wikolu) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo za odpowiedź ja właśnie też sie do tego przymieżam ale niestety narazie jestem na etapie kupienia baloników :) czekam na Twoje gotowe jajka

      Usuń
  8. Świetne prace!
    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Chętnie zaglądnę do Ciebie tylko gdzie Cię znajdę? Czy możesz podać adres bloga? Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Piękne kapelusze,słoneczniki jak w ogrodzie mojej mamy i czekam na efekt pisanek:))

    OdpowiedzUsuń
  10. kapelusiki wręcz na broszkę się nawet nadają :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)