Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

wtorek, 12 lutego 2013

Żonkile


Wciąż za oknem biało i na razie zima nie odpuszcza. Na szczęście na wszystkich blogach już walentynkowo i wiosennie :)

A u mnie kwitną kolejne kwiaty :))
Wczoraj wieczorem zakwitły żonkile :))



Oczywiście krepinowe :))

Znów wykorzystałam metalowy koszyczek na szklankę.

Może wiosna szybciej przyjdzie :))

Przypominam jeszcze o piątkowych warsztatach

 

Miłego dnia :)

16 komentarzy:

  1. kapitalne te żonkile :))) na pewno wiosna szybciej przyjdzie przywołujmy ją ...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj za wiosną chyba wszyscy tęsknimy. Dziś przynajmniej jest słonecznie. Żonkile ślicznie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne! Jakby prosto zerwane z przydomowego ogródka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agusia, jakie one są piękne! Szczęka opadła mi do podłogi... Bardzo jestem ciekawa, jakie by ci wyszły tulipany...:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wiosennie dzisiaj ! Aż zachciało mi się pracować! ;) Chętnie bym uczestniczyła w tych warsztatach. Szkoda tylko, że mieszkam tak daleko :(
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne! :) Ja chcę wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga coraz bardziej mnie zadziwiasz:))Cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne żonkile! Jak żywe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żonkile jak malowane:) Piękne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosna na calego, a w Polsce snieg. Piekne, Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmm wiosenką zapachniało...śliczne żonkile...nawet prześliczne. :):):)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)