Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

środa, 20 lutego 2013

Dobry wieczór :)

Cieszę się, że tu zaglądacie :)

Ja mam na razie trochę pracy i próbuję to ogarnąć :)

Oprócz dwóch większych zamówień, które mam (ale o tym innym razem :))
przygotowuję stroiki świąteczne.

Zakupiłam dziś styropianowe jajka i bibułę

 
 Pomalowałam koszyczki i udało mi się zacząć robić pisanki


Koszyczki czeka jeszcze malowanie lakierem. 

Tak więc widzicie nie nudzę i nie obijam się :)))
Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się wkleić zdjęcia stroików.
A teraz zabieram się dalej do pracy
Miłego wieczoru :))

14 komentarzy:

  1. Nie obijasz się ,dużo pracy odwaliłaś,pięknej pracy:)Dobrej nocki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w wypełnianiu i kończeniu tylu koszyków i czekam na efekt końcowy ,którym mam nadzieję ,że się podzielisz z nami.
    Spokojnej nocy życzę i pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko!! toż to już produkcja seryjna ;) super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne! takie kolorki wiosenne :-)))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach Ty pracusiu, Ty to chyba nie posiedzisz, żeby nic nie robić;) Czekamy z niecierpliwością na stroiki, bo już widzę, że zapowiadają się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale koszyczków narobiłaś!.To już WIOSNA będzie na pewno. Też ciekawa jestem stroików.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Stroiki z pewnością będą piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. praca wre :) świetna robota i tyle tego :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko czekać na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje prace już przyciągają wzrok, a co dopiero jak pokażesz nam efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowe jajka :) a koszyczki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Cię Agnieszko!
    Zaglądam tu prawie codziennie i nie mogę się nadziwić kiedy ty to wszystko ogarniasz?! Dom i te sprawy... Na dodatek w każdym poście publikujesz coś nowego... coś zapierającego dech.
    Czy ty kiedyś sypiasz? ;-)

    Jednym słowem - jesteś Niesamowita!

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)