Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

środa, 27 lutego 2013

Stroik z pisanką...


Witajcie :))

Koszyczki zaniesione do przedszkola i dzisiaj chyba maluchy będą je malować.
Powiem Wam, że sama jestem ciekawa końcowego efektu, 
tym bardziej, ze Pani wychowawczyni już szykuje śliczności do tych stroików. 

Oczywiście jak będą gotowe to zrobię zdjęcie i Wam pokażę :))

A mnie wczoraj po "koszyczkowym maratonie" :) udało się zrobić pierwszy stroik z pisanką.
Wszystko w nim jest ręcznie robione(no może tylko piórek sama nie farbowałam :)). Pisanka też jest owijana bibułkowymi sznureczkami.



Kolejne koszyczki czekają na przystrojenie.
Muszę jeszcze tylko dorobić kilka pisanek.

Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkim miłego dnia :))



16 komentarzy:

  1. śliczny stroik, pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stroiczek ,a jak robisz bazie?Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna kompozycja :-) A bazie tez sama robilas? Jak zywe! Sliczny stroik Aguś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i wyszło cudnie,miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak bym nie znała Twoich zdolności i wcześniejszych prac, to bym nie uwierzyła, że wszystkie elementy zrbiłaś sama! Perfekcja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super;)Nie sztuką jest skomponować stroik z gotowych elementów,ale tak jak Ty ,zrobić go od podstaw;)Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Cię tyle koszyczków. Dzieci będą zachwycone. Stroik piękny zwłaszcza, że sama wszystko zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stroik na "żywca" wygląda jeszcze piękniej!!!!! Przekonałam się o tym osobiście :)))) Baaaaaaaaaaaaaaardzo dziękuję!!!! Zachęcam do zamawiania tych śliczności!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)