Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

sobota, 9 lutego 2013

Róże na urodziny


Witajcie :)

Włóczkowe jaja jeszcze sobie "leżakują" i czekają na dokończenie :) Więc na zdjęcia musicie jeszcze poczekać :)
W między czasie powstał kolejny koszyk z różami zamówiony na 22 urodziny i właśnie z tyloma różami.
Mailem dostałam nawet zdjęcie mojego poprzedniego koszyka, do którego ten miał być podobny :)
Przedstawiam więc kolejny kosz z serii z różami


Poprzednie koszyki z tej serii są tutaj: Kosz 1, Kosz 2, Kosz 3, Kosz 4

Miłego wieczoru :)


16 komentarzy:

  1. Och jakie piękne te róże jak prawdziwe!
    I te kolory !
    Niesamowity prezent z okazji urodzin !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sama mogłabym taki dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne,te róże robia wrazenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny prezent, piękne, różyczki ja dziś skończyłam prezent na 90-te urodziny babci męża, wkrótce pokażę na blogu co mi wyszło z tego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Różyczki jak wszystkie Twoje kwiaty przepiękne;)Bardzo podobają mi się listeczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, zapraszam do wzięcia udziału w bombonierkowej zabawie. Pozdrawiam serdecznie i lawendowo :)
    http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/02/dam-drapaka.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kosz i obdarowana osoba będzie nim zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezent niesamowity... naprawdę boski. róże jak żywe

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne czerwone róże, któż ich nie kocha? w koszyczku wyglądają uroczo :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudna kompozycja :) Róże są piękne i piękny koszyk :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)