Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

niedziela, 10 lutego 2013

Naszyjnik...

Witajcie!
Dziś miałam dzień przerwy od papierowej wikliny i kwiatków :)
Udało mi się natomiast skończyć coś co robiłam od jakiegoś czasu. 
Pamiętacie jak pisałam Wam, że jednym z prezentów na imieniny, który dostałam była laleczka do dziergania. 
Dziś skończyłam naszyjnik. Robiłam go z dwóch kolorów włóczki - najpierw ciemny sznurek, potem jasny, a na końcu zrobiłam coś co jednym przypomina kwiatka a innym motylka :)))
Moja siostra posłużyła jako model do zrobienia zdjęcia :)


No i tak jej się spodobał ten naszyjnik, że go ode mnie dostała :)))

Przypominam jeszcze o piątkowych warsztatach w MDK-u. 
Za nami już dwa spotkania, ale tych, którzy chcieliby dołączyć serdecznie zapraszam.
Dwa spotkania na pewno jeszcze przed nami, więc można skorzystać.

A teraz dzieciaki już śpią, więc może jeszcze coś zrobię?.....

Dobrej nocy :)

11 komentarzy:

  1. Witaj. Taki nietypowy włóczkowy naszyjnik, bardzo ciekawa propozycja. Mam laleczki dziewiarskie ale wolę sznurki robić na dwóch drutach skarpetkowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny naszyjnik ! Podobają mi się wersja kolorystyczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny:) Kupiłam ostatnio laleczkę w Lidlu ale nie potrafię na niej robić:(A sznury są świetne:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i nie dziwię się siostrze, że tak bardzo jej się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co to laleczka do dziergania,ale naszyjnik bardzo fajny;)Zdolna jesteś Agnieszka i wszechstronna;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nietypowy a zarazem bardzo oryginalny ten Twój szalik. Nie sposób nie zwrócić na niego uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o czymś takim jak laleczka do dziergania, ale to, co udało ci się wydziergać jest świetne, takie niespotykane!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)