Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

środa, 27 lutego 2013

KURS na BAZIE Z KREPINY


Widzieliście już wiosnę?
Ja widziałam - pączki na drzewach i bazie :)
Tak, bazie, dzisiaj koło przedszkola mojej córci :))

Bazie są również w moich stroikach.
A jeśli ktoś chciałby takie bazie zrobić do swoich wiosennych kompozycji to zapraszam
na
 KURS na BAZIE Z KREPINY


1. Potrzebna nam będzie biała krepa, którą tniemy na kawałki ok.4x5 cm


2. W środek każdego kawałka wkładamy trochę waty


3. Skręcamy tworząc "główki" bazi


4. Potrzebujemy około 11 - 12 kawałków (lub więcej jeśli gałązki będą większe)

5. Następnie z brązowej krepy wycinamy pasek szerokości ok.2 cm i długi na ok. 60-70cm. Ja mój pasek trochę rozciągnęłam


6. Przygotowujemy jeszcze drucik, z którego zrobimy gałązkę


7. Rozpoczynamy od jednej "główki" i drucika, które smarujemy klejem


i okręcamy paskiem brązowej krepy tak aby wystawała sama główka


8. Następnie owijamy drucik dalej krepą i dokładamy kolejne bazie




9. Gdy już wszystkie bazie są na gałązce owijamy drucik do samego końca krepiną i na końcu sklejamy.
Nasza gałązka jest już gotowa


Może komuś przyda się ten kursik :))
Miłej pracy :))

17 komentarzy:

  1. Super bazie:) Bardzo fajny kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przyda przyda,dziękuje za kurs !

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny kursik :) Dziekuje Agus :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kursik , bazie wychodzą super. Ja robię w inny sposób używając patyczków higienicznych.Miłej nocki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba dobrze, że o tej porze roku robi się bazie a nie choinki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny kursik i na pewno się przyda. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kursik Super ;) Z pewnością kiedyś skorzystam ;)Dziękuję!
    Pozdrowionka ;)***

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale wyglądają i czas już odpowiedni na nie może jak zrobię to i prawdziwa wiosna w końcu przyjdzie bo zimy już mam zdecydowanie dość POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Ale ja jednak z braku czasu poczekam na prawdziwe.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kursik, myślę, że niedługo spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kursik i urocze bazie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję , na pewno się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo jakie cudne bazie, dzięki za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, śliczne bazie. Przedszkolanka.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)