Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

czwartek, 7 lutego 2013

I znów biało....


Witajcie :)

I znów za oknem biało... 


Tym bardziej krepinowe kwiaty w wiosennych kolorach pięknie wyglądają i przyjemnie się je robi.. 
W przygotowaniu mam już kolejne prace i jeszcze kilka nowych pomysłów :)
(zdjęcia wkrótce :) )

Wczoraj zakupiłam jeszcze trochę nowych wstążeczek i tasiemek i  czekają teraz na swoją kolej by je wykorzystać :)) 

Miłego dnia :))

Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Mam dość zimy,czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też biało już od wczoraj w Krakowie sypie i sypie,pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeejku u mnie taki sam widok był rano za oknem !
    Straszna ta pogoda ...

    Pozdrawiam I ZAPRASZAM DO MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko dzieciaki na "górce" będa miały frajdę.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne cudne różyczki z krepiny;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaglądam i czekam.....pewnie będzie ,jak zawsze, piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj pierwszy raz "macałam" krepinowe róże. Ta krepina z Polski nie ma sobie rownych. Bo ta u nas to jakas taka miękka jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie powiem, bardzo dobrze mi się pracuje z krepiną :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)