Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

piątek, 15 lutego 2013

Krokusy i kurczaczki :))


Witajcie :))

Bardzo się cieszę, że kurs na tulipana przyda się tylu osobom :))

Dziś kolejne kwiatki z mojej wiosennej serii - krokusy z krepiny.
Do tego bukietu użyłam krepiny w trzech kolorach.


A tak prezentuje się moja wiosenna kolekcja :)


W najbliższym czasie powstaną jeszcze inne wiosenne kwiaty.

A ponieważ dzisiaj Zuzia została w domu musiałyśmy wymyślić jakieś ciekawe zajęcie. No i tym ciekawym zajęciem okazały się kurczaczki, których na razie powstało sześć





To tyle na razie :))

Przypominam o dzisiejszych warsztatach w MDK-u, na których dalej będziemy uczyć się robić kwiaty z krepiny. 
Serdecznie zapraszam :)

21 komentarzy:

  1. Prześliczne krokusy a kurczaczki bardzo słodkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne krokusy. Fajny pomysł na kurczaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prace :) pozdrawiam
    Ja także planuję robić kwiaty z bibuły itp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na kurczaki, a kwiatuszki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kwiaty ! :) Pozdrawiam http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. az miło siepatrzy,piekne kocham te kwiaty robione

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga wszystko cudne i przepiękne;)Efekt zabawy rewelacyjny;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Las flores estan divinas, los pollitos muy simpáticos.
    Bss.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne kwiaty, jak żywe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudnie wszystkie kwiaty razem wyglądają :) od razu wiosnę widać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosna zapachniała wreszcie chociaż u Ciebie na blogu ,bo na podwórku szaruga brrrr.Kwiatuszki rozweselą każdego:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czuć już wiosnę i święta :)
    Pozdrawiam!
    http://handmadebyjoanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz talent! Ogromny talent! Kwiatuszki świetne :) Poczułam, że idzie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agus,kolejne piekne kwiatuchy :-) Alez wiosennie u Ciebie Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwiaty wszystkie cudne, a najbardziej podobają mi się krokusy. A to dlatego że... są już moje, i mogę je codziennie podziwiać :):):) Jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że krokusy trafiły do Ciebie :)

      Usuń
  16. i krokusy.... ojojo pięknie wyszły

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)