Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

sobota, 16 lutego 2013

Kremowe róże

Witajcie :)

Udało mi się w końcu dokończyć moją prawie-kulę róż z krepiny :))
Tym razem w kolorze kremowym.
A dlatego w końcu, bo ciągle musiałam te róże dorabiać, gdy już myślałam, że wystarczy to okazało się, że jeszcze brakuje :))
No ale już jest gotowa :))
Róże, podobnie jak tutaj, umieściłam na styropianowej kuli.


23 komentarze:

  1. POWIEM JEDNO: ŚLICZNE!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga ślicznie wyszła kula i ten delikatny kolorek,doceniam pracę bo wiem jak to jest gdy myślisz,że już dosyć kwiatków a tu wciąż brakuje.Jak tak ostatnio miałam z tulipanami.Miłego popołudnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna !! Tez tak mam,ze robie i robie te roze,jak mysle,ze juz dosc to ciagle okazuje sie,ze ciagle mam za malo hi hi ..znam ten bol :))
    Pieknie Agus!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna - taki zimowy bukiet ślubny

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam to samo robię robię i stale brakuje :) Pięknie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  6. Kula jest śliczna i taka równiutka:) U mnie to samo, ciągle mi się wydaje, ze już wystarczy różyczek, a po naklejeniu okazuje się, że jeszcze końca nie widać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądają. Kolor też ładniutki. Z wiosną mi się już kojarzy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejjj! Jakie piękne! Cudowne! po prostu... brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna kula :-)
    ja też tak mam-wydaje mi się,że już tyle...a jednak mało,a wydawało się, że już skończę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. I pięknie wygląda w kawowym pokoju. Bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczny bukiecik.... idealny i tak bardzo się napracowałas , podziwiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)