Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

czwartek, 21 lutego 2013

Kaczeńce


Dobry wieczór :)

Wpadłam tu na chwilkę w przerwie pracy :) 
Do Was już zaglądnęłam - jeśli kogoś pominęłam to nadrobię w najbliższym czasie :)

A jako, że zakończył się dzisiaj konkurs na Spisie Polskich Blogów Handmade
 to mogę zaprezentować Wam pracę, którą na ten konkurs zrobiłam.

Kosz z kaczeńcami i żonkilami.


W konkursie nie wygrałam, ale nie szkodzi :) 

Miałam ogromną frajdę robiąc ten koszyk.
Ciekawa jestem czy zgadniecie jak on jest zrobiony?

Zmykam do pracy :)

Dobrej nocki :))

21 komentarzy:

  1. Kwiaty przepiękne;)Nie mam pojęcia jak robiłaś koszyk,myślę,że po prostu wyplotłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak myślałam, że to te. I nie mam pojęcia jak robiony jest koszyk.

    OdpowiedzUsuń
  3. No chyba go normalnie wyplotłaś,a żonkile śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga bukiet piękny a ten kosz czy też wazon jest wypleciony na wzorniku butelki czy czegoś innego.Całość pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatki bardzo ładne. Wazonik może jest wypleciony na butelce po napojach.

    OdpowiedzUsuń
  6. a może wazonik to opleciony kielich lub pucharek ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne ! Chyba z kielicha zrobilas forme :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaczeńce piękne , jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplecik:) Kwiatki wyglądają jak żywe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kwiaty ,jest na co popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny koszyczek ,kaczeńce super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny bukiecik :) i wazonik też super

    OdpowiedzUsuń
  13. Żonkile sliczne!
    Pięknie i kwieciście u ciebie!
    Jeśli mogę to zostanę tu na dłużej...
    Pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny koszyczek i kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo u Ciebie wiosennie i te pomysły na kolejne prace.Podziwiam.Moze wiosną wreszcie uda nam się jakoś zobaczyć...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też mam taką nadzieję, ze w końcu się spotkamy :))) Pozdrawiam :))

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)