Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

niedziela, 17 lutego 2013

Bazie...


Dobry wieczór :))

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami.
Dziękuję również Promyczkowi za wyróżnienie :))

Czy widzieliście już bazie?
Ja jeszcze nie...
Ale od czego wyobraźnia...


.... i trochę krepy...
by wyczarować bazie z krepiny :))

Wiosno gdzie jesteś? :))

Dobrej nocy:)

14 komentarzy:

  1. I od razu czuje sie wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie, zielono ,wiosennie ,a na podwórku prószy śnieg:))Dobrej nocki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o! i ja też niecierpliwie czekam na wiosnę :-)
    fajny pomysł tymi z baziami :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko piękne przywołałaś wiosnę ,śliczne bazie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak żywe:) Ale wiosennie się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! takich bazi jeszcze nigdzie nie widziałam, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie ma roślinki, której byś nie wyczarowała z krepy ;) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dobrze że jest ten Twój wyczarowany z papieru Zakątek, bo można tu zajrzeć żeby nacieszyć oczy i serce. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne bazie, ale zachwyciłam się kapelusikiem:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)