Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

wtorek, 4 sierpnia 2015

Kwiaty na ślub


Witajcie :)

I znów zniknęłam
ale już jestem :)

Po drodze były wakacje w Rabce, ale o tym będzie w kolejnym poście.
Ci, którzy śledzą moją stronę na FB wiedzą co działo się przez ten czas
a tutaj na blogu też Wam postaram się wszystko opowiedzieć.
Zacznę jednak od końca.
W ostatnią sobotę byliśmy z rodzinką na ślubie mojej kuzynki Agatki.
Z tej okazji poczyniłam parę prezentów.
Przede wszystkim kwiaty.
Kuzynka bardzo lubi niebieski kolor i niezapominajki
ale sierpień to już nie czas na te kwiaty.
No ale nie czas na prawdziwe.
Moje w bukiecie może nie wyglądają jak niezapominajki ale są niebieskie
i jest ich 205
czyli 1025 płatków - każdy skręcany osobno.

A prezentuje się tak




Z tej samej okazji powstały również karteczki okolicznościowe.
Jedna od nas, pozostałe od reszty rodzinki :)



Wesele było super! 
Bawiliśmy się świetnie!
I nawet nasze dzieciaki, jak na nich, to długo wytrzymały :)))

Pozdrawiam cieplutko
i do następnego posta :)

P.S. Na ucho Wam powiem, że podobno bukiet
ma być wykorzystany w zdjęciowej sesji ślubnej :)



9 komentarzy:

  1. Ale piękne. Mój kolor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiet wyszedł świetnie i wcale się nie dziwię że będzie pozował w sesji .
    Karteczki też urocze !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bukiet idealny a i karteczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ... i te kropelki na listkach świetnie. Buziaki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo też i piękny ten bukiecik, więc zasłużył na sesję.:) Śliczne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nie widac? Ja od razu wiedzialam, ze to niezapominajki :) Tez mnie zachwycily te kropelki. Na razie stoi sobie w wazonie i ozdabia nam pokoj (i jeszcze dlugo bedzie ozdabial, wiec ma przewage nad zywymi kwiatami) :)
    Jeszcze raz napisze, ze bardzo nam milo, ze sie dobrze bawiliscie i dzieci tak dzielnie wytrwaly :)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny bukiet! Praca mozolna ale za to jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)