Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

sobota, 29 sierpnia 2015

Bukiet ślubny


Witajcie! 

Obiecałam w ostatnim poście, że pokażę Wam bukiet ślubny
jaki miałam okazję ostatnio robić.

Bukiet ten  to odtworzony z krepiny
bukiet ślubny mojej kuzynki.

W oryginale wyglądał tak:


A tak wyglądała moja krepinowa wersja:



To była sama przyjemność tworzenia tego bukietu.
Kremowe róże i ostróżka.


To już trzeci bukiet ślubny, który odtwarzałam z oryginału.
Tak dla przypomnienia wklejam poprzednie :)





W następnym poście też będzie ślubnie :)

Już teraz zapraszam :))

8 komentarzy:

  1. Gdyby tak samo szło Ci " podrabianie " dzieł słynnych malarzy, byłabyś nieziemsko bogata ! Cudne bukiety i na pewno bardziej trwałe, niż ich pierwowzory :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bukiety! Bardzo wiernie odwzorowałaś oryginały.
    Biało - niebieski cudowny( i oryginał, i kopia).
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I mi się podobają, ale zastanawiam się, czy znalazłyby się tak odważne panny młode, które poszłyby do ślubu z papierowym bukietem, aczkolwiek replika z bibuły powinna być zamówiona, bo przecież te prawdziwe żywot mają krótki. Brawo za chęci i pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja, jako właścicielka oryginalnego (i teraz tego krepinowego), się wypowiem, że na początku nawet się zastanawiałam czy nie poprosić o zrobienie takiego bukietu do ślubu, bo wiedziałam, że o niebieskie kwiaty będzie ciężko. Ostatecznie jednak udało się iść z żywymi kwiatami, a ten zostanie mi na pamiątkę :) A na zdjęciach z sesji prezentuje się jak żywy :)
      Agata

      Usuń
  4. Piękne bukiety, i te żywe i te Twoje podrabiane.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne bukiety ! A u mnie też ślubnie, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękne odwzorowania :) Bukiety są niezwykłe.

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja :) Się ma ten talent ;) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)