Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

niedziela, 16 sierpnia 2015

Nowe opaski i kolejna filcowa torba


Witajcie!

Jakiś czas temu postanowiłyśmy z Zuzią zrobić porządek w jej opaskach.
Te zniszczone zrobiłyśmy na nowo.
Wykorzystałam plastikową bazę, która została po zdjęciu starych wstążek i ozdób.
Nowe wstążki i nowe ozdoby, które wybrała Zuzia
dały nam taki efekt:


Torebki filcowej też jeszcze Wam nie pokazywałam
choć już dawno trafiła do właścicielki.
Wymiary 30x40x15


A w następnym poście kolejny bukiet ślubny z krepy :)

Zapraszam! :)

3 komentarze:

  1. Opaski urocze. A torebusia- choć nie przepadam za filcem- wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna torebka, i na pewno przydatna.A opaski śliczniutkie .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. super opaski torbabardzo fajna

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)