Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

sobota, 19 września 2015

Róże


Witajcie!

Praca, którą dziś chciałam Wam pokazać zainspirowana została
pracą Tosi, którą znalazłam na fb.

Piękne róże z cieniowanej krepy.

Tak mnie zauroczyły, a moja cieniowana krepina leżała w szufladzie... :)

Potrzebowałam tylko czasu (i siły wieczorem), żeby zabrać się do pracy :)

Moje róże umieściłam w białym rożku z papierowej wikliny.





Serdecznie pozdrawiam Tosię i dziękuję za inspirację :))

Pozdrawiam cieplutko :)

8 komentarzy:

  1. Jak żywe :) Pięknie się całość prezentuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, zapewne będę tu zaglądać pozdrawiam trejtka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za pozdrowionka ,zaś bukiet przesliczny😘😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bukiet w rożku :) róże rzeczywiście jak żywe :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam okazję dotknąć bukiet-cudooo...pozdrawiam anka g.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny bukiecik i na pewno nie zwiędnie :):)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)