Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

niedziela, 27 września 2015

Kolejny ślubny bukiet :)


Witajcie :)

Dziękuję za komentarze pod moim postem z różami :)

Dziś chciałam Wam pokazać kolejny odtworzony bukiet ślubny.
Zostałam poproszona o odtworzenie ze zdjęcia bukietu sprzed 25 lat :)

Dziś został odebrany przez właścicielkę, więc mogę Wam pokazać :)

Oryginał:


I tu powiem Wam, że przez moment miałam problem z kolorem kwiatów.
Na zdjęciu ślubnym wyszły jak pomarańczowe.
Po konsultacji okazało się, że w rzeczywistości były w kolorze łososiowym
i te, które zrobiłam wyglądają jak te w bukiecie ślubnym.

Uśmiech i zadowolenie Jubilatów- bezcenne :)



W przygotowaniu kolejne ślubne bukiety do odtworzenia :)))

Pozdrawiam cieplutko :)


8 komentarzy:

  1. Fajnie , że tak Ci się udaje to odwzorować dla jubilatów na pewno ogromne przeżycie , I takie w wersji krepinowej postoją spokojnie do następnego jubileuszu. Gratuluję Agnieszko , niewiele osób potrafiłoby to zrobić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten bukiecik. Odtwarzanie takich bukiecików na pewno nie jest łątwe, bo trudno dobrać kolorki, ale Tobie widzę to się udaje bez problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i genialne wykonanie, wyglądają jak prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś pięknie odwzorowałaś bukiet,kwiatki wyszły Ci ślicznie .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wyobrażam sobie jakie to trudne - odtworzyć tak wspaniale bukiet sprzed lat!!! Dałaś radę w 100 procentach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bukiet jak żywy! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł z tym odwzorowaniem;)
    Zadanie wykonane na szóstkę z plusem;)
    Gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny bukiet , jak żywy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)