Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

środa, 16 grudnia 2015

Przedświąteczne prace


Witajcie!

Wpadłam w robotę po uszy, albo i bardziej :)

Dlatego na bloga już brakło czasu..

Dzisiaj porcja moich ostatnich robótek dla tych, którzy zechcą jeszcze tu zaglądnąć :)

Przy okazji bardzo dziękuję, ze nie wszyscy jeszcze mnie opuścili :)

Powstało jeszcze trochę quilingowych kartek, ale nie załapały się do zdjęć, bo poszły już do ludzi.

Potem powstały lampiony dla dzieciaków na roraty:


Wykorzystałam na ich zrobienie puszki po kawie, a w środku są woskowe świece ledowe.

Kolejne były wiklinowe osłonki na doniczki:


Potem Miś na konkurs u Zuzi w szkole. 
Zuzia dzielnie skręcała paseczki :)


Stroik na wieniec adwentowy:


Aniołek na konkurs u Krzysia w przedszkolu:


Powstaje jeszcze pięć stroików i moje nowe zasłony do domu czekają na uszycie na święta :))
Może zdążę :)))

Zmykam dalej do pracy!
Pa !

6 komentarzy:

  1. Jak znam życie zdążysz ze wszystkim kiedy ja będę jeszcze "w proszku " :)
    Zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt Tobie i całej rodzince :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, dawno cię nie widziałam - ale pracowicie u ciebie nadal.Bardzo pomysłowe lampiony.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace piękne a dzieciaki spisały się na medal, bo miś i aniołek zachwycają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko, jak zawsze piękne rzeczy robisz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko piekne i roznorodnosc technik . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)