Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

środa, 3 maja 2017

Nadrabiam zaległości....



..... a uzbierało się tego bardzo dużo...
Pracy też miałam sporo, przygotowania do Pierwszej Komunii Zuzi,
remont mieszkania,
przygotowania do kwesty na rzecz hospicjum
i jeszcze wiele, wiele innych rzeczy.

Zdjęć sporo do oglądania, więc zapraszam wytrwałych :))

 1. Była jeszcze zima, więc taki otulacz na szyję "ukręcony" na młynku dziewiarskim bardzo się przydał


2. Kota robiliśmy z Krzysiem na konkurs do przedszkola - kot zajął pierwsze miejsce :)


3. Filcowe aniołki i koszyczek na Dzień Babci i Dziadka



 4. Kosz róż na osiemdziesiąte urodziny. Był jeszcze drugi, ale nie załapał się na zdjęcie


5. Kurki szyłyśmy wraz z dziewczynami z Koła Technik Trochę Zapomnianych na kwestę dla hospicjum.
To tylko mój skromny wkład. Kurek zostało uszytych ponad 700!! 


 6. Duża kura dla Domowego Hospicjum


 7. Powstało około 20 kartek świątecznych, ale zostały wyslane przed zrobieniem zdjęcia




 8. Zostałam też poproszona o ozdobienia puszki na datki dla Domowego Hospicjum


9. A to praca mojej córci na międzyszkolny konkurs pt. Razem


10. Oczywiście robiliśmy też palmy na Niedzielę Palmową


11. Kurki jako świąteczne prezenciki dla pań w przedszkolu


12. Prowadziłm też wraz z drugą mamą warsztaty wielkanocne u Zuzi w szkole. 
Dzieciaki ozdabiały serwetkami jajka i zające z masy solnej.




13. Kartka na zakończenie roku szkolnego dla wychowawcy klasy maturalnej

W osobnym poście zapraszam na moje prace związane z Pierwszą Komunią Zuzi

Pozdrawiam cieplutko
Agnieszka

1 komentarz:

  1. Masz duży rozrzut technik, jak mówi mąż jednej mojej koleżanki. Podziwiam Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)