Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

sobota, 15 czerwca 2013

Kosz róż w prezencie


Witajcie :)

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze
to miłe dostawać tyle ciepłych słów :)
Witam wszystkich, którzy dołączyli do obserwatorów mojego bloga :)


Różano zrobiło się u mnie :)

I dzisiaj też będzie o różach:)

Wczoraj zadzwoniła do mnie koleżanka
czy nie mam czegoś gotowego
co mogłaby dać w prezencie ślubnym,
i że bardzo mnie przeprasza, ze tak w ostatniej chwili :)

Jednak wszystkie kwiaty, które miałam zrobione
były w małych koszyczkach.

Ale powiem Wam, że bardzo lubię takie zamówienia "na wczoraj" :)
Tak się złożyło, że miałam zrobiony większy koszyczek,
więc dorobić kwiaty do niego to już nie problem :)

I tak powstał kolejny kosz róż :)



Wena we mnie wstąpiła więc szykujcie się na kolejne zdjęcia moich prac :))

Miłej soboty :))

15 komentarzy:

  1. Piękny! I jakie kolorki śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Na 100% młodzi będą zachwyceni a- i tak szybko nie zwiędną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały różyczkowy koszyk - widać że sprzyjają Twojej pracy zamówienia "na wczoraj". Pozdrawiam cieplutko:]

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jakie perfekcyjne te rozyczki robisz! prosciutkie,idealne! Sliczny kosz, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny koszyczek i piękne różyczki w uroczych kolorkach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny koszyczek ,a kolorki takie śliczne , oranżadkowe ,chyba nie masz nic przeciwko takiej nazwie ,ale tak mi fajnie do tego napoju pasują .Miłej soboty Aga ,bo pogoda jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci to wychodzi, fantastyczny kosz z kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś no wszystkie Twoje kwiaty są perfekcyjne;)U mnie byłoby odwrotnie,kosz zrobić to nie problem,z kwiatami raczej bym sobie nie poradziła;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wszystkie prace !!! kosze, kwiaty cudowne. Pozwoliłam sobie podpatrzeć filiżankę z różyczkami. Chcesz zobaczyć jak wyszła ??? Zapraszam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kosze z różyczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ŚLICZNY KOSZYCZEK !
    kolorki piekne pastelowe

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)