Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

niedziela, 30 czerwca 2013

Parasolka


Dobry wieczór :)

Czy u Was też ostatnie dni są takie pochmurne i deszczowe?
Bo u nas to na razie taka bardziej jesienna pogoda...
Zuzia zakończyła w piątek rok przedszkolny,
parę  łezek na pożegnanie z koleżankami spłynęło...
a i z przedszkola wracaliśmy w strugach deszczu.
To raczej nie nastrajało optymistycznie na wakacje...
ale wpłynęło inspirująco.... na mamusię :)))
Dlaczego?
No bo wyobraźcie sobie idzie taki szkrab z parasolem i chowa się przed ulewą
a mamusia co wymyśliła - parasolkę
Tylko, że ta to raczej na deszcz się nie nada
może od słońca gdy nadejdzie :)))
Trochę tylko rozmiar mały, ale większą też można :)

Widziałam na blogach dziewczyn przecudne parasolki
tyle że w stanie złożonym
a mnie przyszła do głowy rozłożona




Jeszcze w stanie surowym,
czeka ją malowanie i ozdabianie :)

Może więcej cukierasków się zmieści niż w złożonej? :))

Dobrej nocki :))

5 komentarzy:

  1. Cudowna:) a po skończeniu będzie rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się nadziwić jakie tu są cudowności :) Zapraszam do mnie po cukieraski :)http://rybkazet31.blogspot.com/2013/08/candy-w-szufladzie-fki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. A u nas właśnie pada, czy mogę pożyczyć oddam w idealnym stanie jak w piosence

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)