Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

sobota, 25 października 2014

Kartki świąteczne


Witajcie!

Ojej aż tydzień nic nie pisałam!
Dla jednych to dużo dla innych mało...
Mnie coraz częściej zdarzają się dłuższe przerwy 
ale to nie znaczy, że nic nie robię :))

Na razie krótka przerwa od filcu,
ale tylko króciutka, bo czekam na dostawę :)

A ponieważ dostałam również zamówienie na kartki świąteczne
wykorzystałam więc ten czas 
na haftowanie, cięcie, przyklejanie...
zresztą same wiecie :)

Tym oto sposobem powstało kilka karteczek








A na koniec jeszcze świeżutka torebka na prezent dla mojej siostry
(może nie zaglądnie dziś do komputera tylko pichci smakołyki na jutro hi hi)
Może skromna, ale za to ma bogate wnętrze :))))



Świetny kursik na wykonanie takiej torebki
znajdziecie na blogu


Serdecznie zapraszam na tego bloga bo oprócz torebki
znajdziecie tam wiele ciekawych kursów :)

Pozdrawiam cieplutko :)
Może teraz szybciej się odezwę :))

P.S. Czy wiecie, że jest to mój 250 post! 

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne karteczki ;) Gratuluję 250 postu, ja dopiero niedawno przekroczyłam 100 .

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga karteczki wyhaftowałaś śliczne a torebka na imrezkę cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! matematyczny potrafi wciągnąć:) Torebka super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne matematyczne karteczki! CUdnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładne karteczki, u Ciebie już święta mogą nadchodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki ,dla mnie ten haft matematyczny to czarna magia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)